Tuesday, October 18, 2011

My Batic - Dulu


Cipt: Ray Victory

Dulu
Ku pernah mencintaimu
Ku pernah menyayangimu
Ku pernah dekat denganmu

Tapi itu
Kenangan di masa lalu
Biarkanlah berlalu
Mulailah hidup yang baru
Tanpa diriku

Reff:
*
Maafkan aku bukan ku tak cinta
Mungkin tak ditakdirkan tuk bersama
Biarkanlah ku pergi meninggalkanmu
Melupakan mu untuk selamanya

Maafkan aku bukan ku membenci
Mungkinkah memang kita tak serasi
Biarkanlahku jauh dari dirimu
Membuang semua kisah masa lalu

**
Maafkan aku bukan ku tak cinta
Maafkan aku bukan ku membenci
Mungkin tak ditakdirkan tuk bersama
Mungkinkah memang kita tak serasi

***
Maafkan aku bukan ku tak cinta
Mungkin tak ditakdirkan tuk bersama
Biarkanlah ku pergi meninggalkanmu
Melupakan mu untuk selamanya

Maafkan aku bukan ku membenci
Mungkinkah memang kita tak serasi
Biarkanlahku jauh dari dirimu
Membuang semua kisah masa lalu

No comments:

Post a Comment